2016. november 14.

Please, say you remember me - 2.rész


Sziasztok!

Remélem, mindenkinek jól telt a szünete és már sikerült visszaszoknotok a suliba. Jelentkezésem oka, hogy megérkeztem a Please, say you remember me folytatásával. Ez is, mint az előző bemelegítő jellegű rész, lesz majd izgalmasabb is a történet. Jó szórakozást a részhez! :)
Puszi: Emily





01.19.

 ~ Ivy ~
Arra ébredtem, hogy sürgősen ki kell mennem a mosdóba. Gyengéden lefejtettem magamról Mackóm karjait és kimásztam a meleg ágyból.
        Hova mész? – szólt utánam álmos hangon.
        Mosdóba, mindjárt jövök – elmosolyodtam ragaszkodásán.
Tartottam a szavam és két perc múlva már megint mellette feküdtem. Hozzá bújtam fejemet a mellkasába fúrva. Gyorsan átölelt és puszit nyomott a hajamba.
        Fura nem arra ébredni, hogy csörög a telefon – motyogta.
        Fura nem arra ébredni, hogy hideg az ágy – suttogtam a mellkasába.
        Szeretlek! – feljebb csúsztam.
        Én is szeretlek – ráhajoltam a szájára. Azonnal elmélyítette csókunkat, miközben tenyerét a fenekemre csúsztatta. – Mi az, repetát szeretnél? – vigyorogtam rá.
        Belőled bármikor – válaszolt izgató hangon.
        Még jó, hogy síelni jöttünk – jegyeztem meg.
Hirtelen kopogtattak az ajtónkon. Liam fáradtan felsóhajtott, majd miután arrébb gurultam, felállt és felkapott egy köntöst. Kinyitotta az ajtót.
        Jó reggelt! Itt van a reggelijük – a srác elkezdte betolni a kocsit, mire magamra rántottam a takarót.
        Köszönjük – pillantottam a szőke hajú férfira, aki a húszas évei közepén járhatott.
Úgy tűnt, sok hasonló helyzetet látott már, mert a szeme sem rebbent a szétdobált ruháink láttán. A srác távozott, Mackóm pedig megnézte, mit kaptunk reggelire.
        Hagyományos angol reggeli – tájékoztatott Liam visszarakva a fedőt az ételre.
        Ennyire látszik rajtunk, hogy honnan jöttünk? – figyeltem, ahogy visszamászik mellém az ágyba.
        Talán, de lehet, hogy csak tudják az újságokból, kik vagyunk – válaszolta. Hát, ha a főnöknek van fiatal lány rokona, akkor ez lehetséges.
        Szerinted, megsértődnek, ha én lemegyek a pékségbe?
        Nem is vártam tőled mást – vigyorodott el.
        De nem ez volt a kérdés – felültem, magammal húzva a takarót.
        Úgy hozd fel, hogy ne lássák és meg van oldva – vont vállat.
Elsétáltam a bőröndökig és vettem ki belőle meleg ruhákat. Gyorsan felöltöztem és magamra vettem a kabátomat is. Tudtam, hogy Mackóm végig nézte, ahogy felöltözök, de nem zavart. Felvettem a táskámat.
        Mindjárt jövök – indultam meg az ajtó felé.
        Ne menjek el veled?
        Köszi, nem kell, addig edd meg ezt a csodálatos angol reggelit – belebújtam a cipőmbe.
        Mi a bajod vele? – pillantott rám.
        Csak annyi, hogy nem péksütemény – mosolyogtam rá. Megkérdezte, bár tudta a választ. Ismert már, az én reggelem mindig pék sütivel indul, kivéve, ha nem, de ez most nem ilyen alkalom.
Leszaladtam a hoteltől pár üzletnyire lévő pékségbe. Megvettem a lekváros táskámat és Mackónak egy virslis croissant. Kifizettem, majd gyorsan visszamentem a hotelbe. Beérve a szobánkba jóleső borzongás futott végig rajtam.
        Hideg van kint – vinnyogtam megszabadulva a kabátomtól. Felakasztottam, aztán leültem az ágyra.
        Miért, mire számítottál? – húzta fel a szemöldökét.
        Kicsit jobb időreSapkát se vittem, pedig kellett volna.Ezt neked hoztam – letettem a mellkasára a nejlon zacskót.
        Köszönöm – felült és puszit nyomott az arcomra.
        Szívesen – kicsomagoltam a kajámat, azután enni kezdtem. Liam megette az angol reggelit meg a virslis croissant majd felöltözött.
        Gyere! – nyújtotta ki felém a kezét – Nézzük meg, milyen ez a sípálya!
        Úgy csinálsz, mintha még sose láttunk volna ilyet – fogadtam el a kezét.
        Ezt még nem láttuk, azért akartam annyira idejönni – mondta. Napokig győzködött, mire belementem, mert én a szokott helyünkre szerettem volna menni. Eddig tetszett a hely, szóval, nem bántam meg, hogy rá bólintottam.
Felhúztuk a kabátjainkat majd kéz a kézben elindultunk felfedezni a pályát. Nagy volt, tele jó kedvű síelőkkel. Tetszett, de olyan fura érzés kerített hatalmába, ahogy az embereket kémleltem.
        Ismerem ezt az arcot – szólalt meg Mackóm – Mi a baj?
        Nincs túl jó helyen az az épület ott lenn – mutattam oda. A lejtő legvégében szinte középtájon – ez által pont az útban – helyezkedett el egy kőépület.
        Tényleg nincs – követte tekintetem – De tapasztalt síelőknek ez nem okozhat gondot – mosolygott rám. Igaz, és kikerülhető az épület, de akkor is veszélyes.
        Megyünk felszerelést bérelni? – pillantottam Liamre.
        Még nem – tekintetét levezette rám.
        Miért nem? – összezavarodva néztem rá.
        Ma még nem fogunk síelni – válaszolta.
        Mert? – húztam fel a szemöldököm.
        Mást terveztem – indult meg. Összefűzött ujjaink miatt kénytelen voltam utána menni.
        És elárulod, hogy mit vagy most titkolózós hangulatban vagy?
        Városnézés…
        Ez egy falu – szakítottam félbe.
        Akkor az – rászorított a kezemre.
        Ne haragudj! – elé álltam és lehúztam őt egy csókra.
       Nem haragszom, mindig ezt csinálod Igen, tudom. Ez az egyik legidegesítőbb tulajdonságom.
        Bocsi, folytasd, kérlek!
        Szóval, akkor falu – megnyomta a szót – Nézés, utána pedig vacsora az étteremben.
        Mit ünnepelünk? – kérdeztem kíváncsian.
        Kettőnket – volt az egyszerű válasz.
   Az évfordulónk októberben van – tájékoztattam. Szeptemberben találkoztunk először. Októberben randit kért, azután összejöttünk. Az első randink után tudtam meg, hogy ki is ő. Mondhatni kissé berezeltem a hírtől.
        Tudom, ma valami más van két éve – elbizonytalanodva néztem rá, majd hirtelen leesett, miről beszél.
        Ó – éreztem, ahogy a pír elönti az arcomat.
        Imádom, hogy néha még mindig elpirulsz ettől a témától – vigyorgott.
        Én nem élvezem – összébb húztam magamon a kabátot – Komolyan meg akarod ünnepelni?
        Igen, azt az éjszakát soha nem fogom elfelejteni – mondta határozottan – De ha szeretnéd, akkor nem kell konkrétan így megnevezni, hogy miért van ez a vacsora – ajánlotta.
        Oké – bólintottam.
Beértünk a házak közé, amik kicsik voltak és hó födték. Olyan kellemes, otthonos hangulatot árasztottak magukból. Szinte magam előtt láttam a bent lévő kandallót, amiben pattog a tűz. Jóleső borzongás futott végig rajtam.
        Fázol? – kérdezte lepillantva rám.
        Nem – megráztam a fejem – Szerinted, milyen lehet itt élni? – tekintetem a házakra vezettem.
        Unalmas, gondolom.
        Szerintem inkább nagyon nyugisOlyan jó lehet itt élni.
        Te szeretnél ilyen helyen lakni? – kérdezte.
        Egy ehhez hasonlón igen – bólintottam.
        Ezzel mi a baj? – fürkészett kíváncsian.
        Magasan van, emiatt sok a hó – magyaráztam. Szeretem a havat, de nem fél évig.
        Ez célzás akart lenni arra, hogy elköltözhetnénk? – húzta fel a szemöldökét.
        Nem, de szívesen élnék valami nyugisabb helyen. London nagyon nyüzsgő város – válaszoltam. Részemről, a távoli jövőben érkező gyerekeinket szívesebben nevelném egy nyugodt környezetben.
        Olyan fura – szólalt meg – Mindenki a nyüzsgő városba vágyik, ahol pezseg az élet, de amikor odakerül, ez a vágya megszűnik.
        Kivéve azt, aki alapból ott él.
        Igen, az inkább elvágyik onnan – tette hozzá.
        Rosszul vagyunk összerakva, mindig arra vágyunk, ami épp nem a miénk – sóhajtottam fel.
        Ilyen az emberi természet – elengedtem a kezét és megigazítottam a sapkámat.
A napunk nagy része sétálással telt a faluban. A friss levegőn való sétálás mindkettőnknek jó tett, a londoni szmog után.

~ * ~ * ~ * ~ * ~

A vacsora előtt mindketten a szobánkban készülődtünk. Valahogy megéreztem, hogy hoznom kell elegáns ruhát az utazásra. Jól alá öltöztem a sötétkék ruhának, majd kiléptem a fürdőből. Liam már elkészült, az ágyon ült rám várva.
        Gyönyörű vagy – felállt és elkezdett felém sétálni.
        Köszönöm – motyogtam. Elém érve összefűzte az ujjainkat és megcsókolt.
        Ugye tudod, hogy mindennél jobban szeretlek? – suttogta.
        Igen, de miért hoztad ezt most fel? – egyenesen barna íriszeibe néztem.
        Csak szerettem volna biztos lenni abban, hogy tudod – ajkainkat újra összeérintette. Habozás nélkül mélyítettem el csókunkat.
        Tudom, és remélem te is, hogy történjék bármi, én szeretni foglak.
        Bármi? Ez eléggé merész kijelentés – mosolyodott el.
        Az, de részemről teljesíthető – mosolyogtam rá.
        Részemről is – ölelt magához.
Minden szavunkat komolyan gondoltuk, mert akkor még egyikünk se tudta, mi minden fog még történni velünk.  








Mivel nem sokára itt van november 30-a hirdetném körötökben is a Fekete szalag napja "mozgalmat". Ha nem tudod, hogy mi ez, de érdekel itt elolvashatod.




3 megjegyzés:

  1. Szia, Drága Emily! :)
    Nem lehetne szavakba önteni azt az örömet, melynek keretében megérkeztem ide ennyi idő után. Bevallom neked, hamarabb kívánkoztam elolvasni történeted második fejezetét, azonban egyedül tegnap éjszaka sikerült sort kerítenem rá teendőim mellett. Igazán sajnálom késedelmemet, habár momentán igyekszem kárpótolni téged szavaimmal. :)
    Ivy mellett kell kiálljak, magam is szívesen pártolok a péksütemény oldalán, amennyiben reggeliről van szó. Nincs is jobb egy finom pudingos táskánál, avagy sajtos perecnél. :D
    Liam Ivy felé irányuló ragaszkodásától meglágyul a szívem. Korábban is említettem már, azonban imádom párosukat. Számomra lehengerlő összetartás mutatkozik meg kettejük között már a második fejezetben is. :)
    Úgy vélem, a szobapincér elhamarkodottan lépett be a helyiségbe. Az a szerencse, hogy ők már befejezték azt, amit egykor elkezdtek, ezért két meztelen emberen kívül semmi mást nem láthatott a férfi.
    Ahogy hónapokkal ezelőtt elmondtam, rendkívül felelőtlenül oldották meg a sípálya kialakítását, ugyanis nem feltételezhetik, hogy mindenki profiként látogat el a helyre, s egyszerű lesz számára az épület kikerülése. Én panaszt tennék a vezetőségnél, amennyiben Ivy szerepében lennék.
    Mérhetetlenül aranyosnak tartom, hogy Liam meg kívánja ünnepelni testi szerelmük beteljesülésének dátumát. Eme gesztusa is azt jelzi, szerelme mily fontos szerepet tőlt be életében, hiszen minden mozzanatot megünneplendőnek tekint. Csodálatos. :) ❤❤
    Ivy burkolt utalása a költözésről megmosolyogtatott. Magam is hasonlóképp vezettem volna fel a helyében. :)
    El szeretném mondani, mennyire elnyerte tetszésemet a fejezet, valamint milyen izgatott vagyok a folytatást illetően, melynek elolvasása pusztán teendőimnek engedelmén múlik. Remélem, eme vonatút során még adódik alkalmam végigkövetni ama rész sorait is. :)
    További felejthetetlenül szép hetet kívánok neked. Kérlek, vigyázz magadra!
    Sok puszit küldök: Timi. :* ❤❤

    VálaszTörlés
  2. Szia, Timi! :)
    Tudom, hogy elfoglalt vagy, akárcsak én. Nem számít mennyi idő múlva érkezel, csak az a lényeg, hogy itt vagy :)
    Örülök, hogy szereted a párosukat, én is így vagyok ezzel, bár én minden történetem minden párosát szeretem :)
    Osztozom aggodalmadban a pályát illetően. Nem tudom mennyire emlékszel a történet folytatására, de nem a panasztétel lesz a legfőbb gondjuk a cselekmény előrehaladtával :(
    Igen, Liam nagyon aranyos, az álom pasiról mintáztam :D
    Köszönöm szépen kedves szavaidat. Mindig nagyon szeretem olvasni a véleményedet, mert mindig minden apróságra kitérsz. Köszönöm, hogy időt szakítottál az olvasásra ❤❤
    Ígérem, vigyázok magamra, de csak akkor ha te is :)
    Puszi: Emily

    VálaszTörlés
  3. Liam maga az álompasi. :D
    Sajnos, avagy szerencsére minden egyes mozzanatára emlékszem azon fejezeteknek, melyeket elolvastam korábban, azonban a ritmusból történő kiesésem okán nem tudtam meghatározni hol is tartottam. Ebből fakadóan szívesebben kezdtem elölről az egész történetet. :)
    Úgy vélem, minden olvasódtól efféle aprólékos véleményt érdemelnél ilyen jó, valamint szorgalmas íróként. :) ❤❤

    VálaszTörlés