2018. március 31.

You give me something





Sziasztok! 

Olyan régen hoztam már Nektek valami fordítást, hogy most úgy döntöttem itt az ideje :) Ez egy tényleg nagyon rövid kis szösszenet, de azért remélem, tetszeni fog Nektek. Jó szórakozást a történethez! :)
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok, lányoknak sok locsolót, fiúknak pedig sok piros tojást :)
Puszi: Emily 












~ Niall ~ 
„Ne most, Zayn!” – suttogtam remegve, miközben ellöktem sóvárgó kezeit.

Könnyű csókokat nyomott fel és le a sápadt, napbarnított bőrömre a karomon, ezzel libabőrös csíkot hagyva rajta. Ami illett ahhoz, ahogy a hideg végig futott a gerincemen, amikor a bőre kapcsolatba került az enyémmel.

Az egész napos album promózás és a követelőző fotósok rendkívül kimerülté tettek. És az érzés, hogy a pasim hozzáértő kezei és telt ajkai ott vannak a bőrömön, majdnem elég volt ahhoz, hogy belerepítsen egy hosszú és fárasztó alvásba itt és most.

Ő kelletlenül beleegyezett és felsóhajtott, ahogy elhúzódott tőlem. Karjával átölelte Louis vállát, ahogy felkészültünk, hogy még több fotót csináljunk az izgatott és néha kissé hisztérikus rajongókkal.

A csalódottság nyilvánvalóan látszott a barna szemeiben. Tudtam, hogy milyen szeretetéhes volt Zayn, és hogy milyen gyakran vágyott fizikai kapcsolatra megerősítésként.

A keze biztonságosan át volt vetve Louis karcsú alakján – csak úgy a háta aljánál –, kinyújtotta az ujjait, így egymásba fonva azokat az enyémekkel.

Finoman megszorítottam a kezét és felé billentettem a fejem annyira, hogy halkan bele tudjon suttogni valamit a fülembe.

„Ezt otthon folytatni fogjuk” – a hangja halk volt és rekedt, ahogy a keze sompolyogva lecsúszott a fenekemre. A halvány szempilláim hozzáértek az arcomhoz, ahogy szemtelenül rákacsintottam.

A libabőr megint végigfutott a bőrömön, miközben csókot nyomott a fülem mögötti érzékeny területre. Egy csábító pillantást küldtem felé, ahogy elképzeltem mi következne, ha végre egyedül lennénk.





Ha elolvastad, kérlek jelezd :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése