2016. március 4.

The mystery girl - 12.rész


Sziasztok!

Ezen a héten meglett a 2000 oldalmegjelenítés a blogon, köszönöm mindenkinek, aki ehhez hozzájárult. Továbbá köszönöm az egy új feliratkozót is. Péntek lévén megérkeztem a TMG folytatásával, ezen kívül már csak három része lesz a történetnek. Mindenkinek szép hétvégét és jó szórakozást a részhez! :)
Puszi: Emily









~ Niall ~
Egy héttel azután, hogy May a barátnőm lett együtt töltöttük a napot otthon. Tévét néztünk a szobámban és nem terveztem semmi különösebb dolgot, mert May eléggé fáradt volt az éjszakai tanulások miatt. Ezért is beszéltem meg vele, hogy töltse itt a szombatot, ki akartam menteni a könyvei közül. Nagy nehezen még arra is sikerült rávennem, hogy aludjon nálunk. Nem volt könnyű.
        Niall? – kezdett mocorogni az ölemben.
        Tessék? – néztem le rá.
        Hát, erről még nem beszéltünk, de most, hogy együtt vagyunk, mi lesz a sajtóval, meg a rajongóiddal? – kérdezte óvatosan. Való igaz, hogy erről még nem esett szó köztünk, de már nekem is átfutott az agyamon ez a kérdés.
        Hát, találgatások már most is vannak, ha akarod, elmondhatjuk – vontam vállat elgondolkozva.
        Gondolom, nem szeretnél sokáig hazudni nekik.
        Nem, mert imádom őket, de téged jobban – nyomtam egy puszit az arcára.
        Nem akarom, hogy miattam hazudj nekik, szóval…
        Szeretnéd, ha elmondanám? – néztem rá kérdőn.
        Ühüm – bólintott. Elővettem a zsebemből a telefonom és beléptem a Twitterembe.
Úgy tartottam, hogy ő is jól lássa. „A sokszor feltett kérdésetekre a válasz igen, szeretem őt és együtt vagyunk.” pötyögtem be. Elküldtem a tweetet, mire adott egy puszit az arcomra:
        Én is téged – mondta majd szorosan hozzám bújt. Ahogy simogattam a hátát és játszottam a hajával eszembe jutott a beszélgetésem Greggel.

        Mi újság öcsi? – lépett be a szobámba a bátyám.
        Semmi – vontam vállat vigyorogva.
        Igent mondott, mi? – nevetett, majd leült a székre.
        Nem tudom, miről beszélsz – játszottam meg magam.
        Arról a lányról, tudom, hogy együtt vagytok. Én is és anyáék is észrevettük, hogy nagyon jó a kedved, szinte szárnyalsz, és mind tudjuk, ez a te esetedben vagy kaja, vagy csaj. És most az utóbbiról van szó. Örülök, hogy sikerült meghódítanod. Mit is mondtál, hogy hívják?
        Kösz. A neve May, May Hudson – Greg egy pillanatra lefagyott.
        Hova valósi? – kérdezte hirtelen.
        Azt mondta, ő itt született, de a szülei eredetileg dubliniak, miért? – nem értettem mitől változott meg hirtelen a viselkedése.
        Nem mesélt neked a családjáról, igaz? – bólintottam.
        Csak annyit mondott, hogy Amerikában élnek, de miért? – a viselkedése idegessé tett.
        Niall, ígérd meg, hogy nem faggatod a családjáról, rendben? – nézett rám komolyan és ettől inkább tűnt parancsnak, mint kérésnek.
        Mi a fene, te tudsz valamit? – teljesen összezavarodtam.
        Nézd, ezt neki kell elmondania, csak ígérd meg, hogy nem kérdezed róla!
        Oké, megígérem.

        Niall!
        Tessék? – tértem magamhoz.
        Itt vagy? Beszélek hozzád már egy ideje, de nem figyelsz – mosolygott rám.
        Ne haragudj, csak elbambultam – csókoltam meg engesztelésképpen.
        Arról kérdeztelek, hogy mikor kezdődnek a próbák.
        Ötödikén megyek vissza Londonba.
        És ez azt jelenti, hogy végig ott kell maradnod? Mármint közben visszajössz?
        Igen. De nem nagyon engednek ingázni. Arra gondoltam, hogy eljöhetnél te is valamelyik hétvégén, mondjuk 13-15 között.
        Az ott nem jó. A rákövetkező hétre van pár beadandónk, de utána jó lenne – nézett rám mosolyogva.
        Rendben, akkor végre be tudlak mutatni a fiúknak – kérdőn nézett rám – Szeretnének találkozni veled – magyaráztam.
        Meséltél nekik rólam? – hangjából hitetlenkedést vettem ki.
        Igen, de nem mondtam semmi olyat, amiről nem akarnád, hogy tudjanak – tettem hozzá gyorsan.
        Nyugi, nem baj, hogy beszéltél nekik rólam – nyomott puszit a számra mosolyogva.
        Biztos?Nem akartam, hogy esetleg megharagudjon rám, vagy összevesszünk emiatt.
        Biztos. Én is szeretnék már találkozni velük.
        Autogramra hajtasz, mi? – húztam fel a szemöldököm.
        Nem! – vágta rá egyből – Nincsenek hátsó szándékaim – nézett rám sértődötten.
        Kár, pedig szereztem neked valamit.
        Micsodát? – kíváncsiskodott.
        Hát, nem is tudom, hogy odaadjam-e egyáltalán – tűnődtem.
        Mutasd meg, és majd eldöntöm, hogy kérem-e – ajánlotta.
        Oké, de ha nem kéred, akkor keresnem kell egy másik May nevű lányt – mondtam és a szekrényem fiókjából kivettem a szerzeményem – Gondoltam, ez még nincs meg neked – nyújtottam felé a Who we are könyvünket, amivel egy „kicsit” lesokkoltam őt.
        Niall, ez komoly? – kérdezte hitetlenkedve.
        Igen, és alá is írtuk neked a srácokkal – nyitottam ki az elején.
A kezébe vette, és ahogy olvasta, egyre nagyobb mosoly terült szét az arcán. Letette az ágyra, majd a nyakamba ugrott:
        Köszönöm – suttogta, és megcsókolt, amit nem haboztam elmélyíteni.
Simogatni kezdtem és kezemet bejuttattam a felsője alá, ami ennek következtében felcsúszott. Kalandozó kezeimet May megállította, majd el is vált tőlem.
        Niall, ne! – figyelmeztetett, és megigazította a ruháját.
        Hercegnőm nyugi, nem akartam semmit se csinálni – bizonygattam.
Már feltűnt nekem korábban is, hogy az ilyen jellegű közeledéseim eléggé összezavarják. Azt hiszem, még nem volt fiúval vagy pedig rossz élménye van ezzel kapcsolatban.
        Ne haragudj, csak… én…Ezzel megválaszolta a kérdésemet.
        Tudom – hirtelen felkapta a fejét, aztán elpirult és el is fordult tőlem. Közelebb mentem hozzá aztán átöleltem. – Hé, ez nem szégyellni való dolog – suttogtam a fülébe.
Ekkor lépett be anya a szobámba, ahogy észrevett minket a helyiség közepén tekintete aggódóvá vált. Megráztam a fejem, jelezve, hogy nincs semmi baj. Nem akart minket zavarni, ezért csak a konyha irányába kezdett el mutogatni. Bólintottam, majd magunkra hagyott minket.
        Gyere, menjünk vacsorázni! – mondtam Maynek. Rám nézett és elhúzta a száját.
        Nem igazán vagyok éhes – közölte.
        Ma nem ettél valami sokat, úgyhogy muszáj kajálnod.
Vacsora után folytattuk a semmit tevést, illetve Hercegnőm elkezdte olvasni a könyvet. Úgy tűnt tetszett neki, mert olvasás közben végig vigyorgott. Fürdés után már a paplan alatt feküdtünk, de ő még mindig azt bújta. Majd leragadtak a szemei, de egyszerűen nem tudtam kiimádkozni a kezéből. Végül tizenegy óra tájban a fejére borította, ezért tettem egy könyvjelzőt az aktuális oldalhoz és leoltottam a lámpát. Hátulról átöleltem, és a Hercegnőm mellett engem is gyorsan elnyomott az álom.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése